Betalterminal från 0 kr/mån de första tre månaderna
Med oss kan du få allt du behöver – och hur mycket du behöver väljer du själv. Här har vi samlat våra populäraste tjänster med betalterminal i två paket med lite olika profiler.
Välj paket efter behov
Pay Classic
Vårt klassiska baspaket, med kortinlösen och betalterminal i ett avtal.
- Betalterminal + kortinlösen
- Support alla dagar
- Alla populära kort
Från 199 kr/månad – just nu kostnadsfri terminalhyra de första 3 månaderna
+ 0,79% per transaktion
Pay Plus
Paketet med lite mer av allt, inklusive Swish, faktura och delbetalning.
- Betalterminal + kortinlösen
- Support alla dagar
- Alla populära kort
- Swish, faktura & delbetalning
Från 249 kr/månad – just nu kostnadsfri terminalhyra de första 3 månaderna
+ 0,79% per transaktion
Vilken betallösning passar dig?
Jämför paketen
Pay Classic eller Pay Plus, vilken betallösning passar dig?
Pay Classic
Pay Plus
PAX A920Pro, fristående betalterminal
PAX A920Pro har lång batteritid och stor skärm men är ändå liten och lätt att ta med sig överallt. Med PAX A920Pro kan dina kunder betala snabbt och tryggt med kort såväl som digital plånbok.
Kortinlösen
För att få in pengar från kortköp på ditt konto behöver du ett avtal för kortinlösen. Det får du av oss och för det tar vi en avgift från 0.79% per transaktion.
36 månaders bindningstid
Du kan även välja mellan 12 eller 24 månaders bindningstid.
Utbytesservice 24h
Om din betalterminal går sönder får du en ny inom 24 timmar.
Alla populära kort
Med våra betalterminaler kan du ta emot kort från alla de stora kortleverantörerna som Visa, Mastercard, American Express, Diners, JCB och UnionPay.
Lokal support alla dagar
Vår support är redo att svara på dina frågor, stora som små. Linjen har öppet 8-18 på vardagar och 10-16 på helgen.
Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay
Apple Pay, Samsung Pay och Google Pay är digitala plånböcker som låter kunden betala kontaktlöst med sin mobil, surfplatta, smarta klocka eller andra smarta prylar.
Merchant Portal
I vår användarportal får du full kontroll och överblick över alla transaktioner oavsett säljkanal.
Kvittorullar
Det ingår alltid 3 kvittorullar i ditt startpaket.
Swish, faktura & delbetalning
Skaffa betalterminal från oss och erbjud dina kunder Swish, faktura och delbetalning. Gör det enkelt för dem att betala på det sätt som passar dem bäst.
199 kr/mån – just nu kostnadsfri terminalhyra de första 3 månaderna.
249 kr/mån – just nu kostnadsfri terminalhyra de första 3 månaderna.
Allt du behöver i ett avtal
Med betalterminal och kortinlösen i samma lösning behöver du bara en kontaktyta för allt som gäller betalningar. Du beställer allt på ett ställe, skriver ett avtal, har en support, en kontakt och en faktura. Det gör din vardag enklare och du kan ägna din tid och kraft åt annat än att leta efter olika betalleverantörer.
Behöver du en betalterminal under en kortare period?
Nu kan du hyra allt du behöver för att kunna ta betalt med kort, även om du bara behöver det i så lite som en månad! Perfekt om du exempelvis vill testa om din idé säljer.
”Snygga, moderna terminaler och bra priser. Den digitala merchantportalen är också ett väldigt smidigt och enkelt hjälpmedel."
Allt du behöver hos en leverantör
Att samla dina betallösningar hos en enda leverantör ger dig möjligheten att starta smått och växa i takt med ditt företags behov. Oavsett om du utforskar nya marknader eller expanderar din verksamhet både online och i fysiska butiker, erbjuder vi den flexibilitet som krävs för en smidig utveckling.
Med Swedbank Pay som partner kan du känna dig trygg. Vi hanterar alla transaktioner med högsta säkerhet och vår service innefattar driftsäkra system med effektivt skydd för kund- och transaktionsdata.
En enhetlig kundupplevelse är nyckeln till återkommande kunder och långsiktig framgång. Genom att erbjuda en bekant och smidig betalprocess ökar du chansen för återkommande affärer.
Översikt och kontroll via Merchant Portal
Med vår kundportal Merchant Portal kan du:
- Följa varje transaktion
- Utföra noggranna avstämningar
- Överblicka finansiell redovisning
Detta ger dig full insyn i ditt företags finansiella flöden och underlättar effektiv hantering.
Vår kundtjänst står redo att assistera dig med allt från grundläggande frågor till implementering av nya betallösningar. Att ha en enda leverantör för alla dina betalbehov förenklar din verksamhet och låter dig fokusera på att utveckla ditt företag, medan vi ser till att de finansiella aspekterna hanteras smidigt och säkert.
Vill du veta mer om våra betallösningar?
Har du frågor om våra produkter och vilka tjänster som passar just dig och ditt företag? Fyll i ditt telefonnummer nedan, så ringer vi upp dig. Vi har öppet vardagar 8-18 samt helger 10-16. Det går även utmärkt att använda formuläret lite längre ner på sidan, om du besöker oss utanför våra öppettider.
Kontakta vår säljavdelning!
Redo att komma igång? Hör av dig till oss redan idag om du vill veta mer om vad vi kan göra för just dig och ditt företag. Vi ser över vilka behov du och dina kunder har och hittar rätt lösningar för er.